این یک نگهدارنده متن برای توضیحات بیشتر این عنوان
شرایط گارانتی
شرایط گارانتی هارد و اس اس دی
جهت استفاده از خدمات گارانتی، لطفاً قطعات همراه محصول، جعبه دستگاه و فاکتور خرید را به همراه داشته باشید.
آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهند بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
اگر دستگاه توسط شخص یا اشخاص غیر مجاز باز شود و یا سریال موجود روی محصول مخدوش گردد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خدمات پس از فروش، مسئولیتی در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرمافزارهای خاص ندارد.
هرگونه آسیب ناشی از حوادث طبیعی، سولفاته شدن، نوسانات برق، تخریب عمدی سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز، صدمات فیزیکی و ظاهری، ضربه، آتش سوزی، جدا شدن دکمهها و شکستگی، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، وارد آمدن ضربه و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه، عدم کارکرد در سیستم عاملهای غیر رسمی و استفاده نادرست از آن، شامل گارانتی نخواهد بود.
استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت سازنده، گارانتی دستگاه را باطل مینماید.
گارانتی فقط شامل سخت افزار خواهد بود و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی قطعه، قبل از مراجعه به گارانتی نخواهد داشت. مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان (backup) از اطلاعات موجود در حافظه ذخیرهسازی، بر عهده خود کاربر است.
اگر برای هارد، پسوردی تعریف کردهاید، باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد، زیرا در صورت فراموشی رمز، برای استفاده مجدد از حافظه، ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود هستید.
تجهیزات ذخیره سازی، در صورت داشتن شرایط گارانتی با نظر کارشناسان فنی گارانتی، تعمیر و یا با دستگاه سالم تعویض خواهد شد.
هرگونه باز شدن و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، هارد را از شرایط گارانتی خارج میکند.
مخدوش شدن هولوگرام، شماره سریال و عبارت درج شده روی دستگاه، لیبل و یا کارت گارانتی، موجب ابطال گارانتی میگردد.
با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری و قیمت کالا، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد.
اگر تیم فنی نیاز به بررسی قطعه در سیستم کاربر داشته باشد، کاربر موظف است دستگاه مورد نظر را (اعم از دوربین، موبایل، لپ تاپ، رایانه و غیره) به همراه داشته باشد.
اگر کاربر نرم افزاری نصب کرده باشد و به دلیل نصب آن، قطعه دچار اشکال گردد، ویروسیابی یا ریکاوری قطعه شامل هزینه خواهد بود.
در پارهای از موارد به دلیل عدم وجود قطعات و مشکلات واردات، برای استفاده از خدمات پس از فروش، ممکن است ارائه خدمات، یک الی دو ماه زمانبر باشد.
تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات، بر عهده مالک کالا است.
حتماً قبل از تحویل دستگاه به خدمات پس از فروش، اطلاعات موجود در حافظه را بررسی فرمایید و در صورت نیاز، نسخه پشتیبان تهیه کنید. تحویل کالا به دفتر خدمات پس از فروش، به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی دستگاههای ذخیرهسازی اطلاعات است.
در هنگام تحویل، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در بسته بندی محصول با سریال کالا است.
اگر ایراد وارد بر کالا شامل شرایط گارانتی گردد، شرکت، کالای تحت پوشش ضمانت را با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد و درستی عملکرد قطعات تعویض شده در مدت ضمانت تا پایان مدت ضمانت دستگاه تضمین میشود.
ضمانت شرکت، فقط در جهت برطرف نمودن اشکالات سخت افزاری تحت شرایط ضمانت است و هرگونه خدمات نرم افزاری اعم از کپی اطلاعات یا ویروسزدایی، در حیطه تعهدات شرکت نبوده و انجام خدمات نرم افزاری با اخذ هزینه همراه خواهد بود.
اگر خرابی پورت USB فلشها، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال به دلیل حمل و نقل یا در حالت اتصال کابل باشد، موجب میشود تا کالای معیوب، از چرخه گارانتی خارج شود بنابراین تعمیر آن مشمول هزینه خواهد شد. منظور از ضد ضربه بودن یک محصول، مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع کمتر از یک متر است (این امر نیز با فرض افتادن محصول از دست کاربر تعیین شده است) لذا هرگونه ساییدگی یا وارد آمدن ضربه به محصول و یا سقوط آن از ارتفاعات بیشتر از میزان ذکر شده، آن را از شرایط گارانتی خارج مینماید.
اگر خرابی یا ایراد دستگاه شامل گارانتی نشود در صورت امکان تعمیر، ابتدا هزینه آن از بخش خدمات پس از فروش، به مشتری اعلام خواهد شد.
حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار است.
رسید تحویل کالا فقط به صاحب کالا داده خواهد شد و دارنده رسید به عنوان صاحب اصلی تلقی میشود. هنگام تحویل کالا همراه داشتن رسید الزامی است.
شرایط مرجوعی SSD در ام تی ام
در صورت آنباکس نشدن تا 7 روز، امکان بازگشت SSDها امکان پذیر خواهد بود.
در صورت استفاده از هاردهای client در سرور، قطعه از گارانتی خارج میشود.
در صورت آنباکس شدن، امکان بازگشت کالا وجود ندارد ولی در صورت عدم کارکرد صحیح و خرابی کالا تا 7 روز، امکان برگشت کالا وجود دارد.
امکان برگشت کالا در گروه SSD با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
شرایط مرجوعی HDD در ام تی ام
HDDها به هیچ عنوان (آنباکس شده یا آنباکس نشده) قابل بازگشت نخواهند بود.
شرایط گارانتی موس و کیبورد
جهت استفاده از خدمات گارانتی، لطفاً قطعات همراه محصول، جعبه دستگاه و فاکتور خرید کالا را به همراه داشته باشید.
آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
اگر دستگاه توسط شخص یا اشخاص غیر مجاز باز شود و یا سریال موجود روی محصول مخدوش گردد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خدمات پس از فروش در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزارهای خاص، مسئولیتی ندارد.
هرگونه آسیب ناشی از حوادث طبیعی، سولفاته شدن، نوسانات برق، تخریب عمدی سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز، صدمات فیزیکی و ظاهری، ضربه، آتش سوزی، جدا شدن دکمهها و شکستگی، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، وارد آمدن ضربه و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه، عدم کارکرد در سیستم عاملهای غیر رسمی وعدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر، شامل گارانتی نخواهد بود.
استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت سازنده، گارانتی دستگاه را باطل مینماید.
بعد از تحویل کالا از سفیر پیک، کاربر باید محصول را از لحاظ سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، مشخصات فنی، سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه بررسی کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل نماید.
هرگونه تغییر در مشخصات دستگاه، باز شدن آن توسط افراد غیر مجاز و مخدوش شدن سریال دستگاه، گارانتی را از درجه اعتبار ساقط میسازد.
استفاده از کیبورد و موس سریهای آفیس در کاربردهای Gaming و صنعتی موجب ابطال گارانتی میگردد.
حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار است.
اگر خرابی یا ایراد دستگاه شامل گارانتی نشود، در صورت امکان تعمیر، ابتدا هزینه آن از بخش خدمات پس از فروش به مشتری اعلام خواهد شد.
به دلیل تغییرات سریع قیمت کالا و تحولات سریع در تجهیزات و قطعات کامپیوتری، در صورت موجود نبودن دستگاه مدنظر، دستگاه جایگزین با مدل مشابه با احتساب قیمت روز محاسبه خواهد شد.
تحویل کالا به منظور پذیرش گارانتی نیست. دستگاه یا قطعه بدون بررسی و تست فنی توسط شرکت پذیرش شده و خرابیهای احتمالی منجر به ابطال گارانتی، متعاقباً پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
رسید تحویل کالا فقط به صاحب محصول داده خواهد شد و دارنده رسید به عنوان صاحب اصلی تلقی میشود. هنگام تحویل گرفتن کالا همراه داشتن رسید الزامی است.
شرایط مرجوعی موس، کیبورد، هدست، اسپیکر در ام تی ام
در صورت آنباکس نشدن موس، کیبورد، هدست، امکان بازگشت کالا تا 7 روز پس از دریافت کالا وجود دارد.
اگر موس، کیبورد، هدست، اسپیکر آنباکس شود، در صورت خرابی یا عدم کارکرد صحیح، تا 24 ساعت امکان مرجوعی کالا وجود خواهد داشت.
اگر موس، کیبورد، آنباکس شده باشد و در صورتی که لیبل و برچسب روی کالا مخدوش نشود و تغییر ظاهری دیگری مانند شکستگی، خط و خش وجود نداشته باشد، امکان مرجوعی تا 7 روز، پس از دریافت کالا وجود دارد.
در صورت آنباکس نشدن اسپیکر، امکان بازگشت تا 24 ساعت پس از دریافت کالا وجود دارد.
اسپیکرها اگر آنباکس شوند، در صورتی که لیبل و برچسب روی کالا مخدوش نشود و هر نوع تغییر ظاهری مانند شکستگی، خط و خش وجود نداشته باشد، امکان مرجوعی تا 24 ساعت وجود خواهد داشت.
هدستها در صورت آنباکس شدن به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهند بود.
امکان برگشت کالا در گروه موس، کیبورد، هدست و اسپیکر با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
شرایط گارانتی مانیتور
هرگونه تغییر ظاهری در شکل و فرم قاب، شامل گارانتی نخواهد بود.
جهت استفاده از خدمات گارانتی، لطفاً قطعات همراه محصول، جعبه دستگاه و فاکتور خرید کالا را به همراه داشته باشید.
آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
اگر دستگاه توسط شخص یا اشخاص غیر مجاز باز شود و یا سریال موجود روی محصول مخدوش گردد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خدمات پس از فروش در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزارهای خاص، مسئولیتی ندارد.
هرگونه آسیب ناشی از حوادث طبیعی، سولفاته شدن، نوسانات برق، تخریب عمدی سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز، صدمات فیزیکی و ظاهری، ضربه، آتش سوزی، جدا شدن دکمهها و شکستگی، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، وارد آمدن ضربه و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر شامل گارانتی نخواهد بود.
استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت سازنده، گارانتی دستگاه را باطل مینماید.
بعد از تحویل کالا از سفیر پیک، کاربر باید محصول را از لحاظ سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، مشخصات فنی، سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه بررسی کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل نماید.
عدم سازگاری LED با قطعات یا عدم کارکرد در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و LED از دیدگاه گارانتی سالم تلقی میگردد.
خریدار موظف است از سالم بودن برچسب ضمانت، تطابق سریال محصول و شماره سریال ذکر شده بر روی کارت ضمانت اطمینان حاصل کند.
تحویل کالا یا قطعه به منظور پذیرش گارانتی نیست. دستگاه یا قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده در نتیجه خرابیهای احتمالی منجر به ابطال گارانتی، متعاقباً پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
رسید تحویل کالا فقط به صاحب محصول داده خواهد شد و دارنده رسید به عنوان صاحب اصلی تلقی میشود. هنگام تحویل کالا همراه داشتن رسید الزامی است.
طبق استاندارد، معیار تعداد پیکسلهایی که شامل گارانتی خواهد بود، 5 تا 8 پیکسل است.
شرایط مرجوعی مانیتور در ام تی ام
مانیتورها، در صورت آنباکس نشدن تا هفت روز پس از دریافت کالا، امکان مرجوعی دارند.
امکان برگشت کالا در گروه نمایشگر (مانیتور) با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
جهت استفاده از خدمات گارانتی، لطفاً قطعات همراه محصول، جعبه دستگاه و فاکتور خرید را به همراه داشته باشید.
آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهند بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
اگر دستگاه توسط شخص یا اشخاص غیر مجاز باز شود و یا سریال موجود روی محصول مخدوش گردد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خدمات پس از فروش، مسئولیتی در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرمافزارهای خاص ندارد.
هرگونه آسیب ناشی از حوادث طبیعی، سولفاته شدن، نوسانات برق، تخریب عمدی سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز، صدمات فیزیکی و ظاهری، ضربه، آتش سوزی، جدا شدن دکمهها و شکستگی، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، وارد آمدن ضربه و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه، عدم کارکرد در سیستم عاملهای غیر رسمی و استفاده نادرست از آن، شامل گارانتی نخواهد بود.
استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت سازنده، گارانتی دستگاه را باطل مینماید.
گارانتی فقط شامل سخت افزار خواهد بود و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی قطعه، قبل از مراجعه به گارانتی نخواهد داشت. مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان (backup) از اطلاعات موجود در حافظه ذخیرهسازی، بر عهده خود کاربر است.
اگر برای هارد، پسوردی تعریف کردهاید، باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد، زیرا در صورت فراموشی رمز، برای استفاده مجدد از حافظه، ناگزیر به از دست دادن اطلاعات خود هستید.
تجهیزات ذخیره سازی، در صورت داشتن شرایط گارانتی با نظر کارشناسان فنی گارانتی، تعمیر و یا با دستگاه سالم تعویض خواهد شد.
هرگونه باز شدن و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، هارد را از شرایط گارانتی خارج میکند.
مخدوش شدن هولوگرام، شماره سریال و عبارت درج شده روی دستگاه، لیبل و یا کارت گارانتی، موجب ابطال گارانتی میگردد.
با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری و قیمت کالا، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد.
اگر تیم فنی نیاز به بررسی قطعه در سیستم کاربر داشته باشد، کاربر موظف است دستگاه مورد نظر را (اعم از دوربین، موبایل، لپ تاپ، رایانه و غیره) به همراه داشته باشد.
اگر کاربر نرم افزاری نصب کرده باشد و به دلیل نصب آن، قطعه دچار اشکال گردد، ویروسیابی یا ریکاوری قطعه شامل هزینه خواهد بود.
در پارهای از موارد به دلیل عدم وجود قطعات و مشکلات واردات، برای استفاده از خدمات پس از فروش، ممکن است ارائه خدمات، یک الی دو ماه زمانبر باشد.
تحویل و دریافت کالای معیوب از مراکز خدمات، بر عهده مالک کالا است.
حتماً قبل از تحویل دستگاه به خدمات پس از فروش، اطلاعات موجود در حافظه را بررسی فرمایید و در صورت نیاز، نسخه پشتیبان تهیه کنید. تحویل کالا به دفتر خدمات پس از فروش، به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی دستگاههای ذخیرهسازی اطلاعات است.
در هنگام تحویل، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در بسته بندی محصول با سریال کالا است.
اگر ایراد وارد بر کالا شامل شرایط گارانتی گردد، شرکت، کالای تحت پوشش ضمانت را با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد و درستی عملکرد قطعات تعویض شده در مدت ضمانت تا پایان مدت ضمانت دستگاه تضمین میشود.
ضمانت شرکت، فقط در جهت برطرف نمودن اشکالات سخت افزاری تحت شرایط ضمانت است و هرگونه خدمات نرم افزاری اعم از کپی اطلاعات یا ویروسزدایی، در حیطه تعهدات شرکت نبوده و انجام خدمات نرم افزاری با اخذ هزینه همراه خواهد بود.
اگر خرابی پورت USB فلشها، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی پورت هاردهای اکسترنال به دلیل حمل و نقل یا در حالت اتصال کابل باشد، موجب میشود تا کالای معیوب، از چرخه گارانتی خارج شود بنابراین تعمیر آن مشمول هزینه خواهد شد. منظور از ضد ضربه بودن یک محصول، مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع کمتر از یک متر است (این امر نیز با فرض افتادن محصول از دست کاربر تعیین شده است) لذا هرگونه ساییدگی یا وارد آمدن ضربه به محصول و یا سقوط آن از ارتفاعات بیشتر از میزان ذکر شده، آن را از شرایط گارانتی خارج مینماید.
اگر خرابی یا ایراد دستگاه شامل گارانتی نشود در صورت امکان تعمیر، ابتدا هزینه آن از بخش خدمات پس از فروش، به مشتری اعلام خواهد شد.
حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار است.
رسید تحویل کالا فقط به صاحب کالا داده خواهد شد و دارنده رسید به عنوان صاحب اصلی تلقی میشود. هنگام تحویل کالا همراه داشتن رسید الزامی است.
شرایط مرجوعی SSD در ام تی ام
در صورت آنباکس نشدن تا 7 روز، امکان بازگشت SSDها امکان پذیر خواهد بود.
در صورت استفاده از هاردهای client در سرور، قطعه از گارانتی خارج میشود.
در صورت آنباکس شدن، امکان بازگشت کالا وجود ندارد ولی در صورت عدم کارکرد صحیح و خرابی کالا تا 7 روز، امکان برگشت کالا وجود دارد.
امکان برگشت کالا در گروه SSD با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
شرایط مرجوعی HDD در ام تی ام
HDDها به هیچ عنوان (آنباکس شده یا آنباکس نشده) قابل بازگشت نخواهند بود.
جهت استفاده از خدمات گارانتی، لطفاً قطعات همراه محصول، جعبه دستگاه و فاکتور خرید کالا را به همراه داشته باشید.
آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
اگر دستگاه توسط شخص یا اشخاص غیر مجاز باز شود و یا سریال موجود روی محصول مخدوش گردد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خدمات پس از فروش در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزارهای خاص، مسئولیتی ندارد.
هرگونه آسیب ناشی از حوادث طبیعی، سولفاته شدن، نوسانات برق، تخریب عمدی سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز، صدمات فیزیکی و ظاهری، ضربه، آتش سوزی، جدا شدن دکمهها و شکستگی، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، وارد آمدن ضربه و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه، عدم کارکرد در سیستم عاملهای غیر رسمی وعدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر، شامل گارانتی نخواهد بود.
استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت سازنده، گارانتی دستگاه را باطل مینماید.
بعد از تحویل کالا از سفیر پیک، کاربر باید محصول را از لحاظ سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، مشخصات فنی، سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه بررسی کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل نماید.
هرگونه تغییر در مشخصات دستگاه، باز شدن آن توسط افراد غیر مجاز و مخدوش شدن سریال دستگاه، گارانتی را از درجه اعتبار ساقط میسازد.
استفاده از کیبورد و موس سریهای آفیس در کاربردهای Gaming و صنعتی موجب ابطال گارانتی میگردد.
حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستانها به عهده خریدار است.
اگر خرابی یا ایراد دستگاه شامل گارانتی نشود، در صورت امکان تعمیر، ابتدا هزینه آن از بخش خدمات پس از فروش به مشتری اعلام خواهد شد.
به دلیل تغییرات سریع قیمت کالا و تحولات سریع در تجهیزات و قطعات کامپیوتری، در صورت موجود نبودن دستگاه مدنظر، دستگاه جایگزین با مدل مشابه با احتساب قیمت روز محاسبه خواهد شد.
تحویل کالا به منظور پذیرش گارانتی نیست. دستگاه یا قطعه بدون بررسی و تست فنی توسط شرکت پذیرش شده و خرابیهای احتمالی منجر به ابطال گارانتی، متعاقباً پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
رسید تحویل کالا فقط به صاحب محصول داده خواهد شد و دارنده رسید به عنوان صاحب اصلی تلقی میشود. هنگام تحویل گرفتن کالا همراه داشتن رسید الزامی است.
شرایط مرجوعی موس، کیبورد، هدست، اسپیکر در ام تی ام
در صورت آنباکس نشدن موس، کیبورد، هدست، امکان بازگشت کالا تا 7 روز پس از دریافت کالا وجود دارد.
اگر موس، کیبورد، هدست، اسپیکر آنباکس شود، در صورت خرابی یا عدم کارکرد صحیح، تا 24 ساعت امکان مرجوعی کالا وجود خواهد داشت.
اگر موس، کیبورد، آنباکس شده باشد و در صورتی که لیبل و برچسب روی کالا مخدوش نشود و تغییر ظاهری دیگری مانند شکستگی، خط و خش وجود نداشته باشد، امکان مرجوعی تا 7 روز، پس از دریافت کالا وجود دارد.
در صورت آنباکس نشدن اسپیکر، امکان بازگشت تا 24 ساعت پس از دریافت کالا وجود دارد.
اسپیکرها اگر آنباکس شوند، در صورتی که لیبل و برچسب روی کالا مخدوش نشود و هر نوع تغییر ظاهری مانند شکستگی، خط و خش وجود نداشته باشد، امکان مرجوعی تا 24 ساعت وجود خواهد داشت.
هدستها در صورت آنباکس شدن به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهند بود.
امکان برگشت کالا در گروه موس، کیبورد، هدست و اسپیکر با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.
هرگونه تغییر ظاهری در شکل و فرم قاب، شامل گارانتی نخواهد بود.
جهت استفاده از خدمات گارانتی، لطفاً قطعات همراه محصول، جعبه دستگاه و فاکتور خرید کالا را به همراه داشته باشید.
آسیبهایی از قبیل نقص فنی، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات، فقط در صورتی که سلامت ظاهری داشته باشند و اثری از آسیب فیزیکی در کالا مشاهده نشود، مشمول گارانتی خواهد بود. دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتری است.
اگر دستگاه توسط شخص یا اشخاص غیر مجاز باز شود و یا سریال موجود روی محصول مخدوش گردد، گارانتی محصول لغو شده و شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی، هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خدمات پس از فروش در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزارهای خاص، مسئولیتی ندارد.
هرگونه آسیب ناشی از حوادث طبیعی، سولفاته شدن، نوسانات برق، تخریب عمدی سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز، صدمات فیزیکی و ظاهری، ضربه، آتش سوزی، جدا شدن دکمهها و شکستگی، ورود گرد و غبار، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کنندهها، وارد آمدن ضربه و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، کارکرد در شرایط محیطی غیر استاندارد مانند دمای نامناسب و گرد و غبار شدید، صدمات و خرابیهای ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاهها، استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی ناسازگار یا معیوب، استفاده از مواردی خارج از استانداردهای تعیین شده برای دستگاه و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر شامل گارانتی نخواهد بود.
استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت سازنده، گارانتی دستگاه را باطل مینماید.
بعد از تحویل کالا از سفیر پیک، کاربر باید محصول را از لحاظ سلامت فیزیکی، کامل بودن متعلقات، مشخصات فنی، سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه بررسی کرده و از صحت آنها اطمینان حاصل نماید.
عدم سازگاری LED با قطعات یا عدم کارکرد در نرم افزاری خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و LED از دیدگاه گارانتی سالم تلقی میگردد.
خریدار موظف است از سالم بودن برچسب ضمانت، تطابق سریال محصول و شماره سریال ذکر شده بر روی کارت ضمانت اطمینان حاصل کند.
تحویل کالا یا قطعه به منظور پذیرش گارانتی نیست. دستگاه یا قطعه بدون بررسی و تست فنی پذیرش شده در نتیجه خرابیهای احتمالی منجر به ابطال گارانتی، متعاقباً پس از بررسی بخش فنی اعلام خواهد شد.
رسید تحویل کالا فقط به صاحب محصول داده خواهد شد و دارنده رسید به عنوان صاحب اصلی تلقی میشود. هنگام تحویل کالا همراه داشتن رسید الزامی است.
طبق استاندارد، معیار تعداد پیکسلهایی که شامل گارانتی خواهد بود، 5 تا 8 پیکسل است.
شرایط مرجوعی مانیتور در ام تی ام
مانیتورها، در صورت آنباکس نشدن تا هفت روز پس از دریافت کالا، امکان مرجوعی دارند.
امکان برگشت کالا در گروه نمایشگر (مانیتور) با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمپ کالا باز نشده باشد.