پرسشهای پرتکرار مشتریان
روشهای پرداخت چگونه است؟
اگر خرید از سایت انجام شود، پرداخت از طریق درگاه بانک ملت انجام میشود. در صورتی که سفارش خود را از طریق تماس تلفنی ثبت کنید، پرداخت را به صورت کارت به کارت یا دستگاه پز (در صورت مراجعه حضوری) نیز میتوانید انجام دهید.
آیا امکان خرید قسطی وجود دارد؟
خیر!
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
برای پیگیری سفارش خود میتوانید با مجموعه تماس بگیرید.
شیوه ارسال چگونه است؟
بهطور کلی ارسال کالاها از طریق تیپاکس، چاپار و پست صورت میگیرد. برای شهر تهران امکان ارسال از طریق پیک نیز امکانپذیر میباشد.
آیا امکان ارسال به شهرستان هم وجود دارد؟
بله. ارسال به شهرستانها از طریق تیپاکس، چاپار و پست صورت میگیرد.
آیا امکان تحویل حضوری هست؟
بله! بعد از ثبت سفارش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11:00 الی 17:00 و پنجشنبه از ساعت 11:00 تا 13:00 میتوانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی مراجعه کنید.

پشتیبانی بعد از خرید چگونه است؟
برای دریافت پشتیبانی میتوانید از طریق شمارههای موجود در سایت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
ارسال سفارشها چقدر طول میکشد؟
ارسال سفارشات یک روز کاری بعد از ثبت سفارش انجام میشود.
تحت چه شرایطی میتوانم سفارشم را مرجوع کنم؟
در صورت باز نشدن باکس و یا پلمپ محصول، میتوانید از طریق پرکردن فرم مرجوعی، درخواست خود را ثبت کنید.
اگر برای ثبت سفارش با مشکل مواجه شدم چکار کنم؟
با شمارههای موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه mtm در سریعترین زمان مشکل شما را حل کنند.
روش استعلام آنلاین گارانتی چیست؟
برای استعلام گارانتی روی این لینک کلیک کنید.
چگونه میتوانم برای خرید مشاوره بگیرم؟
برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
اگر پاسخ سوال خود را در این قسمت پیدا نکردید، میتوانید در قسمت نظرات برای ما پیام بگذارید، یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.